Dziś filmy online to przyszłość marketingu.
Na szczęście bardzo łatwo jest zdobyć kamerę wideo, nakręcić film i przesłać go do Internetu. Przesyłanie nie jest trudne z dostępnymi szybkimi połączeniami. Jeśli chcesz zająć się marketingiem wideo, oto kilka wskazówek, które musisz znać.Nie zakładaj, że handlowcy w Twojej firmie najlepiej będą wyglądać przed kamerą. Znajdź w biurze osobę, która ma najlepszy uśmiech i niech będzie twarzą firmy. Nikt nie musi wiedzieć, że rzecznik prasowy Twojej firmy jest woźnym lub sekretarzem.Spróbuj przesłać swoje filmy do różnych witryn wideo. YouTube jest bardzo popularny i powinien być używany, ale nie zapominaj, że istnieje kilka witryn do hostingu wideo. Witryny takie jak Meta Café, Vimeo i Daily Motion mogą urozmaicić Twoją kampanię. Możesz dodawać filmy do własnej witryny, ale nie przesadzaj, ponieważ może to wpłynąć na czas ładowania strony.Po nagraniu filmu dołącz adres URL na końcu filmu. Umożliwi to innym odwiedzanie Twojej witryny w celu uzyskania dodatkowych informacji o Twoich produktach. Można to łatwo osiągnąć za pomocą standardowego oprogramowania do edycji wideo. Większość z nich można znaleźć w Internecie za darmo lub za symboliczną opłatą.Jeśli sprzedajesz produkt, stwórz film, który poinstruuje klientów, jak korzystać z produktu. Możesz zacząć od otwarcia pudełka, prześledzić, jak je złożyć, a następnie pokazać im, jak mogą z niego korzystać. Dzięki temu docenią, jak bardzo szanujesz swoich klientów.Jeśli chcesz sfilmować siebie, gdy mówisz o swoich produktach lub je prezentujesz, przed rozpoczęciem sporządź zarys swojego filmu. Zrób listę wszystkich punktów, które Twoim zdaniem są ważne, i uporządkuj je logicznie, aby łatwo śledzić Twój film. Pamiętaj, że możesz edytować swój film, aby uporządkować różne punkty w logicznej kolejności.Podczas wyszukiwania pomysłów w YouTube nie zapomnij użyć operatora *.
Dzięki temu możesz znaleźć filmy, które są podobne, ale nie identyczne z wyszukiwanymi hasłami.
Na przykład „How to * a book” może prowadzić do sprytnych pytań i odpowiedzi dotyczących kreatywnej pracy z książkami.Nie musisz robić tego sam. Znalezienie nowych podejść i pomysłów na spójny marketing wideo jest trudne. Współpracuj ze współpracownikami, członkami rodziny i przyjaciółmi, aby Twoja lista pomysłów była aktualna. Regularnie proś ludzi o opinie i sugestie, które mogą mieć, aby zawsze napływały nowe pomysły.Zawsze wyświetlaj adres URL swojej witryny w swoim filmie. Większość pakietów oprogramowania do edycji wideo zawiera opcję umieszczenia pola tekstowego wewnątrz materiału wideo. To doskonały sposób na zapewnienie, że każdy, kto obejrzy Twój film, będzie wiedział, gdzie można dowiedzieć się więcej, nawet jeśli obejrzy go w witrynie innej niż Twoja.Opublikuj swoje filmy w wielu różnych witrynach. Chociaż YouTube powinien być Twoim wyborem numer jeden, nie polegaj na nim całkowicie. Inne witryny, takie jak Break i Vimeo, mogą być dla Ciebie korzystne. Możesz nawet znaleźć witrynę, która odpowiada Twojemu rodzajowi działalności.Dodaj trochę humoru do swoich filmów. Używanie humoru to fantastyczny sposób na zaangażowanie odbiorców. Kiedy śmieją się i czują się szczęśliwi z powodu Twoich filmów, kojarzą to uczucie z Twoją firmą. To sytuacja korzystna dla obu stron. Tylko upewnij się, że nie stracisz swojego przesłania w komedii.Mamy nadzieję, że poczujesz się pewniej, rozpoczynając kampanię marketingową wideo. Miej na uwadze informacje, których się tutaj nauczyłeś i wykorzystuj je podczas tworzenia własnych treści. Możesz uzyskać świetne wyniki, jeśli zaczniesz nad nim pracować już teraz!