Upominki reklamowe to zazwyczaj kampania marketingowa przeprowadzana w firmach i polegająca na przekazaniu pracownikom prezentów, gadżetów z logo do wykorzystania z biurze i nie tylko.
Taki prezent może być przekazywany pracownikom w ramach podziękowania za ich wysiłki lub też jako miły upominek na różne okazje.
Artykuły biurowe i notatniki reklamowe
Powody, dla których firmy rozdają pracownikom gadżety reklamowe, mogą być naprawdę różne. Być może zmieniłeś markę firmy i chcesz się upewnić, że znają nowy branding i rozumieją wygląd i styl produktów. A może masz nową politykę ekologicznego myślenia i chcesz się upewnić, że pracownicy naprawdę to zrozumieją i doceniają jej znaczenie. Niezależnie od pożądanego efektu, odzież, akcesoria, artykuły biurowe, produkty z nadrukiem lub słodycze będą pasować do wizji twojej firmy i wywołać pozytywne skojarzenia wśród pracowników.
Niezależnie od tego, jakie gadżety reklamowe dla pracowników wybierzesz, powinno to być coś, co ma wartość dla osoby, która je otrzymuje. To niekoniecznie oznacza, że produkty promocyjne muszą być drogie, warto wybrać przedmioty praktyczne i użyteczne, które będą wykorzystywane na co dzień. Jeśli pracownicy spędzają dużo czasu jeżdżąc samochodem na spotkania, być może ładowarka samochodowa byłaby dla nich przydatna i cenna. Jeśli masz pracowników, którzy często podróżują pociągami lub samolotami, być może skuteczny byłby power bank o dużej pojemności lub etui podróżne na tablet czy laptopa.
Praktycznym gadżetem mogą być również notatniki reklamowe, z których chętnie korzysta wiele osób na co dzień. Możemy również do takiego upominku promocyjnego dołożyć długopis, dzięki któremu odbiorca może od razu wykonać notatki. Notatniki znajdziemy w wielu formatach, z twardymi oraz miękkimi okładkami w wielu kolorach, możemy na nich nanosić nadruki lub wytłoczenia. Z pewnością takie gadżety reklamowe można spersonalizować, nanieść hasło reklamowe, logo i nazwę firmy oraz dane kontaktowe. Praktyczne gadżety promocyjne będą dobrym nośnikiem reklamy.