Wskazówki dotyczące budowania lepszej kampanii e-mail marketingowej

Nawiązywanie stałych relacji z obecnymi klientami i docieranie do nowych klientów jest kluczowym elementem udanego biznesu.

Marketing e-mailowy to jeden z nowszych i najskuteczniejszych sposobów na osiągnięcie tego celu. Wskazówki i techniki zawarte w poniższym artykule zostały zaprojektowane, aby pomóc Ci uruchomić strategię e-mail marketingu, która to umożliwia.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Potrzebujesz pozwolenia od swoich czytelników, jeśli masz zamiar zacząć wysyłać im e-maile. Ludzie nie potraktują poważnie Twojej firmy, jeśli wyślesz spam. Niektórzy klienci mogą być nawet zirytowani do tego stopnia, że ​​decydują się nie mieć już do czynienia z Twoją firmą.Wypełnij swoje e-maile marketingowe przydatnymi informacjami, a nie po prostu załaduj do nich prezentacje sprzedażowe. Wysyłaj subskrybentom informacje, których nie mogą znaleźć w Twojej witrynie. Promuj w swoich wiadomościach e-mail oferty specjalne dotyczące produktów i usług, które są przeznaczone wyłącznie dla Twojego klienta poczty e-mail. Powinieneś wysyłać oferty specjalne i życzenia świąteczne, nie wysyłaj e-maili tylko wtedy, gdy czegoś chcesz.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Wskazówki dotyczące budowania lepszej kampanii e-mail marketingowej

Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Postaw na profesjonalizm ponad zgrabne e-maile.

Nie wysyłaj e-maili, które wyglądają jak krzykliwe strony internetowe. Wydaje się to bezosobowe dla odbiorcy. Pamiętaj też, że wiele programów pocztowych nie wyświetla obrazów HTML. Dlatego nie skupiaj się na obrazach w e-mailach. Postaw na zwięzły, profesjonalny i zachęcający, aby każdy mógł go przeczytać.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.W materiałach marketingowych używaj słów odpowiednich dla branży, na której się koncentrujesz. Na przykład, jeśli piszesz materiały marketingowe dotyczące nowych produktów technologicznych, użyj słów takich jak „nowe”, „zaawansowane” lub „najnowocześniejsze”, które są powszechnie używane w tej branży. Użycie właściwych słów pomoże zwiększyć atrakcyjność Twoich produktów dla klientów.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników. Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę. Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale częściej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się rykoszetem.Prawdą jest, że Twoje relacje z klientami są kluczowym elementem udanego biznesu. Wszystkie firmy potrzebują sposobu na interakcję z obecnymi klientami i dotarcie do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoim produktem. Informacje i wskazówki zawarte w powyższym artykule mogą Ci w tym pomóc.

Polecane publikacje